For yderligere information kontakt (info@tryksag.dk) eller chef for medlemsafdelingen i Grakom, Michael Brochmann (mbn@grakom.dk) på telefon 63 12 70 00.
Du kan også finde os på LinkedIn.
Internettet kan noget, som ingen andre medier kan. Men dét kan den trykte brochure, bladet og brevet også - især når det gælder fordybelse, overbevisning og gennemslagskraft. Formålet med dette website er at vise, at tryk stadig dur i en tid, hvor mere og mere publiceres online. På sitet kan du se eksempler på tryk, der virker, hente inspiration og få gode ideer, læse om online-medier og hente viden om tryksager og miljø.
Websitet er en del af en treårig kampagne til fordel for tryksagen. Bag kampagnen står Grakom - Brancheforeningen for Kommunikation, Design og Medieproduktion, som er landets største branche- og arbejdsgiverforening for kommunikationsindustrien.
Find undersøgelser, analyser og små historier om fordelene ved tryk.
Her kan du få eksempler på tryk, der virker - og med en dokumenteret effekt.
Introduktion til effektmålinger af tryksagskampagner. 10 gode grunde til at bruge tryk i markedsføringen.
Se fotos af tryksager, der har udnytter papirets muligheder, og find inspiration til din næste tryksag.
Se tryksagskampagnens direct mail udsendelser fra 2011-2013.
Læs om aktuelle emner
Læs om online-medier og de nye fancy begreber.
Få din hjemmeside gjort mere synlig på Google.
Læs om begreber som Apps, QR-tags, Android, iPad m.m.
Læs om online markedsføring
Læs om E-mail markedsføring
Der er mange forkerte opfattelser om tryksagen. Se fakta her.
Hvad dækker EMAS, PEFC og ISO 14001 over? Se hele listen her.
Følg tryksagens livscyklus fra skov til færdig tryksag.
Læs en række fakta, der gør op med de mange miljømyter, tryk lider under.
Krav, som kunder af grafiske produkter med rimelighed kan stille til en leverandør uanset, hvor i verden der handles.