Presse: kontakt Michael Brochmann Nielsen

 

Presse

I marts 2011 gik den hidtil største kampagne for tryksagen i luften i Danmark.

Formålet var at vise, at tryk stadig virker i en tid, hvor mere og mere kommunikation flytter over på nettet.

Kampagnen løb over tre år og bestod blandt andet af en direct mail-kampagne, annoncer i diverse medier, et kampagnewebsite, mobile marketingsaktiviteter og animationsfilm.

Det var en kampagne for hele den grafiske branche i Danmark, og bag initiativet stod Grafisk Arbejdsgiverforening (GA) som i dag hedder Grakom.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte:

  • Michael Brochmann Nielsen (mbn@grakom.dk), chef for medlemsafdelingen i Grakom
  • Thomas Torp (tt@ga.dk), adm. direktør i Grakom

Grakom, Helgavej 26, 5230 Odense M. Telefon 63 12 70 00.

Læs mere om kampagnen her.

 

Downloads

Herunder kan du downloade den første kampagneannonce og logo for "Den Grafiske Branche". Begge dele er til fri brug.

PDF af Miljøannoncen

PDF af Tryksagen har aldrig været mere relevant end nu 

PDF af Et brev på bordet-annonce

PDF af Moses-annonce

JPG-fil af De ti bud slogan

JPG-fil af logo

Gif-fil logo