Presse: kontakt Michael Brochmann Nielsen
I marts 2011 gik den hidtil største kampagne for tryksagen i luften i Danmark.
Formålet var at vise, at tryk stadig virker i en tid, hvor mere og mere kommunikation flytter over på nettet.
Kampagnen løb over tre år og bestod blandt andet af en direct mail-kampagne, annoncer i diverse medier, et kampagnewebsite, mobile marketingsaktiviteter og animationsfilm.
Det var en kampagne for hele den grafiske branche i Danmark, og bag initiativet stod Grafisk Arbejdsgiverforening (GA) som i dag hedder Grakom.
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte:
Grakom, Helgavej 26, 5230 Odense M. Telefon 63 12 70 00.
Læs mere om kampagnen her.
Herunder kan du downloade den første kampagneannonce og logo for "Den Grafiske Branche". Begge dele er til fri brug.
PDF af Miljøannoncen
PDF af Tryksagen har aldrig været mere relevant end nu
PDF af Et brev på bordet-annonce
PDF af Moses-annonce
JPG-fil af De ti bud slogan
JPG-fil af logo
Gif-fil logo
Find undersøgelser, analyser og små historier om fordelene ved tryk.
Her kan du få eksempler på tryk, der virker - og med en dokumenteret effekt.
Introduktion til effektmålinger af tryksagskampagner. 10 gode grunde til at bruge tryk i markedsføringen.
Se fotos af tryksager, der har udnytter papirets muligheder, og find inspiration til din næste tryksag.
Se tryksagskampagnens direct mail udsendelser fra 2011-2013.
Læs om aktuelle emner
Læs om online-medier og de nye fancy begreber.
Få din hjemmeside gjort mere synlig på Google.
Læs om begreber som Apps, QR-tags, Android, iPad m.m.
Læs om online markedsføring
Læs om E-mail markedsføring
Der er mange forkerte opfattelser om tryksagen. Se fakta her.
Hvad dækker EMAS, PEFC og ISO 14001 over? Se hele listen her.
Følg tryksagens livscyklus fra skov til færdig tryksag.
Læs en række fakta, der gør op med de mange miljømyter, tryk lider under.
Krav, som kunder af grafiske produkter med rimelighed kan stille til en leverandør uanset, hvor i verden der handles.