B2B markedsføring

Rekruttering af Ambassadørkorps

Med en målgruppe bestående af regionens skarpeste profiler fra universitetsverden, erhvervslivet og den politiske scene opererer Inspiring Denmark i et utroligt komplekst marked. Og midlerne er få.

 
 
 

HOFOR - Bygas i 3D

HOFOR skulle forklare at en investering, der umiddelbart ser dyr og besværlig ud, kan være den mest fordelagtige. Strategien var at gøre noget superenkelt og anderledes uden at gå på kompromis med seriøsiteten. Sammen med et "ulæseligt" brev lå - uden detaljeret forklaring - et par 3D-briller.

 
 
 

Den Grafiske Branche - Genveje til effekt

I en tid hvor flere og flere fravælger den trykte direct mail til fordel for en digital løsning, sendte Den grafiske branche en guide til direct mails for at gøre opmærksom på de fordele og styrker direct mailen har. Hele 88 % kunne huske, at de havde modtaget guiden.

 
 
 

Scandic Hotels – The Grill

Det nyåbnede hotel Scandic Aarhus City rummer bland andet The Grill, som godt kan benyttes, selvom man ikke gæster hotellet. Opgaven var at få målgruppen til at komme og opleve den nye restaurant og mærke det nye hotel på egen krop.

 
 
 

AgroTech A/S – Future Food Innovation 2013

Future Food Innovation konference og workshop har det Nye Nordisk Køkken som tema. Strategien for at skabe opmærksomhed var at give modtageren en unik og relevant oplevelse, som ville gøre indtryk og blive husket længe.

 
 
 

Den Grafiske Branche - Når tryksagen bliver levende

I en tid hvor flere og flere fravælger den trykte direct mail til fordel for en digital løsning, ville Den grafiske branche med deres Augmented Reality direct mail gøre opmærksom på de fordele og styrker direct mailen har. Med AR kan du gøre tryksagen levende og tilføre den en helt ny dimension, som kombinerer det bedst fra tryk og online.

 
 
 

LaserTryk.dk brugte tryksagen mere offensivt, for at få tryksagskøberne til at gøre det samme.

 
 
 

Københavns Energi - Køkkenkamp

Københavns energi laveder en gas-dyst mellem køkkenbutikker i København. Opmærksomhedsskaberen blev en lagkage med en individualiseret opfordring til deltagelse i konkurrencen.

 
 
 

TDC Matchbox

TDC præsterede, at skabe en kampagne, der larmede på skrivebordet med det formål at skabe leads, som rådgiverne kunne samle op - og som satte fokus på virksomhedernes behov for intelligente og sammenhængende løsninger inden for it og telefoni.

 
 
 

IBM Danmark – Nogle gange kan det bedst betale sig at lege med de store

IBM sendte en direct mail ud med henblik på at dreje målgruppens fokus væk fra enhedspriser, slagtilbud og nette pakkeløsninger - og i stedet se fordelene ved at vælge en stor og pålidelig leverandør som IBM.

 

 
 
Gå til side 
RSS