B2C markedsføring
Søg i cases
Realdania – Den gennemførte testrejse
Realdania ønskede, at øge målgruppens kendskab til Realdania og udvikle nye kontaktpunkter, samt få permissions og etablere en kosteffektiv kanal til løbende dialog.
DCC Energi – Rødt kort til kalenderen
DCC Energi ville skabe en "gimmick" med så stor gemmeværdi, at målgruppen ville overveje DCC Energis tilbud, når vinteren ramte landet, eller når tanken var ved at være tom.
Lürzer’s Archive – Untouchable covers
Lürzer's Archive er et magasin, som mange kreative mennesker kender og elsker. Problemet er dog, at nogle elsker magasinet så meget, at de ikke er blege for at stjæle det fra andre.
Målrettet bogudsalgskatalog til udvalgte husstande
Arnold Busck undersøgte, om man kunne skabe en mere omkostningseffektiv kampagne ved at målrette husstandsomdelingen til udvalgte husstande. Samt om et trykt katalog kunne inspirere kunderne i et område, hvor der ikke var en fysisk butik, til at handle på nettet.
Silkeborg Kommune – Silkeborg Kalder
Udfordringen var at gennemføre en kampagne, som ikke bare var en "kommunal annoncering", men som involverede borgerne og lokale virksomheder på en anderledes måde.
Kræftens Bekæmpelse kombinerer TV-spots og Direct Mail
I anledning af julen trak Kræftens Bekæmpelse lod om over 3.000 gevinster. Der blev indrykket TV-spots, og umiddelbart efter modtog tidligere spillere en direct mail med mere information om lotteriet. Den meget genkendelige røde konvolut med en stor guldsløjfe skabte et stærkt visuelt link mellem TV-spottet og Direct Mailen, der lå i målgruppens brevkasse.
Traditionelle faktura fremfor e-mail.
Det er billigere og mere effektivt at sikre betaling blandt nye kunder via en traditionel faktura frem for en faktura pr. e-mail.
Lirum Larum Leg - Adresseløs Reklame
Lirum Larum Leg ønskede at finde en ny måde at brande sig på og nå ud til nye målgrupper. De valgte adresseløs reklame
Danske Spil
Danske Spil ville gerne teste om man kunne bruge breve til at rekruttere nye Lotto PLUS abonnenter.
Frelsens Hær - Christianshavn
Frelsens Hærs havde brug for støtte til en lukningstruet
varmestue for Christianshavns svage eksistenser - på et meget
begrænset budget. Koncept fokuserede på at drage nytte af
fællesskabet og fortroligheden i nabobegrebet