Aktuelt

Søg i Aktuelt



 

Verdens største magasin

1. oktober 2015

Nyt magasin er kommet i Guinness World Record som verdens største. Magasinet måler 3,055 * 2,35 meter. Udgiveren er Healthy. Magasinet er en del af kampagnen #weloveprint.

 
Læs mere
 
 

Rent vand gennem bogen

30. september 2015

Den første "drikbare" bog, der giver tips til ufarlig vand og fungerer som et redskab til at fjerne dødelige vandbårne sygdomme.



 
Læs mere
 
 

Giv dit øl lys

28. august 2015

Lad lyset fra din smartphone glide bag den trykte reklame for SAB Millers Abraxas og find historien om øllet. Enkelt og uden brug af en App.

 
Læs mere
 
 

IKEA-katalog: Den sejeste gadget

4. september 2014

IKEA pitcher på en ganske sjov måde deres 2015-katalog som den sejeste gadget nogensinde.

 
Læs mere
 
 

Fra adresseløst til adresselyst

15. maj 2014

Når det handler om effektfuld kommunikation, så er det ikke kun de digitale platforme, der stormer frem. Den uadresserede tryksag, der bliver lagt direkte i postkassen, står ifølge RelationshusetGekkos strategidirektør i en opblomstringsfase.

 
Læs mere
 
 

Tryk, Ja Tak - nu på tryk

27. marts 2014

Den Grafiske Branche har udgivet en såkaldt "flipbog" med alle de gode argumenter for at bruge det trykte medie. Argumenter der findes på tryksag.dk, men som indlysende nok nu også fås på tryk.

 

 
Læs mere
 
 

Den trykte bog på årets folkemøde

18. juni 2013

Den Grafiske Branche kan findes på folkemødet i Bornholm. I en tid, hvor mere rykker over på skærmen, vil vi tale om bogen og dens varige kvaliteter. Politisk handler vores budskaber om social ansvarlighed, miljørigtigt tryk samt behovet for at sikre den fortsatte eksistens af arbejdspladser her i landet.

 
Læs mere
 
 

Hvad har tryksager og SMS-nyheder med Kommunalvalget 2013 at gøre?

23. oktober 2013

M-Marketing har lavet et nyt initiativ til Kommunalvalget i 2013, hvor unge mennesker kan tilmelde sig SMS-oplysning og får påmindelser vedrørende Kommunalvalget. Ved at kombinere SMS-nyheder og direct mail kan man holde kontakten til de interesserede borgere på en nem og billig måde.

 
Læs mere
 
 

Danmark vandt 7 internationale priser

21. oktober 2013

Danmark fik syv priser ved ECHO Awards, som er verdensmesterskabet for direct marketing kampagner. En konkurrence, hvor danske bureauer og kunder traditionelt har gjort sig stærkt gældende.

 
Læs mere
 
 

Hoppebold i et plastikrør

20. august 2013

Det var ideen bag 'bounce me'-kampagnen, en kampagne fra Canadas postvæsen som informerer bureauer om værdien af direct mails i deres marketing-mix.

 
Læs mere
 
Gå til side 

Modtag nyhedsbrev og gratis guide

Få både en gratis guide samt spændende indlæg og cases leveret direkte til din indbakke.