Coop udgiver nyt gratismagasin

21. marts 2012

Dagligvaregiganten lancerer i dag et nyt, gratis magasin "OM…" målrettet kunder i koncernens fire kæder. Det skriver Mediawatch.

Coop udvider i dag medie-porteføljen med et nyt gratismagasin, 'OM…', der har fokus på koncernens varer, madopskrifter, nyheder, tips og gode idéer.

Magasinet distribueres i Coops fire dagligvarerkæder Kvickly, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen og Fakta.

OM… bliver ifølge marketingchef i Coop Corporate Branding og chefredaktør på OM… Carina Neergaard en helt ny kanal, hvor de vil fortælle mere dybdegående historie, og hvor kunderne kan hente inspiration, blive underholdt og komme med ind bag Coop's varer.

OM… produceres af FDB i samarbejde med Coop. Magasinet er på 68 sider og udkommer fire gange årligt.

Medie-porteføljen tæller ud over tilbudsaviserne månedsmagasinet Samvirke, der distribueres i bl.a. SuperBrugsen og i andet halvår 2011 havde godt en million læsere månedligt.

Tilbage til oversigten



Modtag nyhedsbrev og gratis guide

Få både en gratis guide samt spændende indlæg og cases leveret direkte til din indbakke.