Danmark vandt 7 internationale priser

21. oktober 2013

Tirsdag aften den 15. oktober i Chicago blev der uddelt ECHO Awards, som er verdensmesterskabet for direct marketing kampagner. En konkurrence, hvor danske bureauer og kunder traditionelt har gjort sig stærkt gældende.

Med de 7 internationale direct-priser var Danmark det land, som vandt flest priser i forhold til indbyggertal. Det blev til en i sølv, og seks i bronze. Sølv-prisen gik til RelationshusetGekko for en kampagne for Forsvaret - en kunde man håndterer sammen med Public.

Danske Echo Award vindere

Sølv:

  • RelationshusetGekko og Public for Forsvaret med Train with the Danish Defence - like 188,056 other 

Bronze:

  • Hjaltelin Stahl for ATP Pension med Class 
  • Adtention for Inspiring Denmark med How to recruit a complete ambassador corps
  • Klausen & Partners for FLSmidth med Find Your Hidden Treasure 
  • MediaBroker og Coolgray for DCC Energi med The Red Card 
  • OgilvyOne Worldwide for IBM Denmark med Everything comes alive with IBM 
  • RelationshusetGekko for Mannaz med Sold-out

Tilbage til oversigten