En guide til direct mails der virker

23. maj 2013

Tryksagskampagnens nye guide til direct mails blev i sidste uge sendt ud til ca. 2.800 af landets marketing- og kommunikationschefer.

Genveje til effekt er en guide der fortæller i tekst og billeder, hvad en god direct mail er, og hvilke elementer der skal til for, at den virker optimalt. Se billeder her.

Guiden landede i sidste uge i postkassen hos omkring 2.800 af landets marketing- og kommunikationschefer og er ment som en guide til, hvordan du sikrer, at dine direct mails opnår større effektivitet og lønsomhed.

Direct mails er i al sin enkelthed et adresseret reklamebrev, som virksomheder sender til en bestemt målgruppe som led i markedsføringen.

Direct mails fanger modtagerens opmærksomhed, fordi de skiller sig ud fra mængden af de e-mails, man hver dag får. Når du sender et fysisk brev, som modtagerne kan sidde med i hænderne, er der større sandsynlighed for, at de læser og svarer.

Har du lyst til at modtage guiden, kan du rekvirere den ved at skrive til info@tryksag.dk.

 

_

Tilbage til oversigten



Modtag nyhedsbrev og gratis guide

Få både guiden samt spændende indlæg og cases leveret direkte til din indbakke.