Tryksagskampagnen

Søg i Tryksagskampagnen



Julekalender 2013

Den Grafiske Branche har sendt en julekalender ud, hvor modtagerne fik mulighed for at finde en række fakta om tryksagen og dens indvirkning på miljøet.

 
Læs mere
 
 

Responsum!

Tryksagskampagnen har haft fokus på direct mails evne til at skabe opmærksomhed. Responsum! viser, hvordan det rent faktisk gik i forhold til den enkelte direct mails evne til at skabe opmærksomhed og effekt.

 
Læs mere
 
 

En guide til direct mails der virker

Tryksagskampagnens nye guide til direct mails er en guide, der fortæller i tekst og billeder, hvad en god direct mail er, og hvilke elementer der skal til for, at den virker optimalt.

 
Læs mere
 
 

Augmented Reality 2013

I denne direct mail ønskede vi at demonstrere, hvordan man kan levendegøre tryksager med "Augmented Reality".

 
Læs mere
 
 

Julekort 2012

Den sidste direct mail i 2012, bestod af en personlig "håndskrevet" konvolut med et PP "julefrimærke". I konvolutten var der et julekort med budskabet 'Vi ønsker dig en glædelig jul med tryk på" hvori der lå et gavekort. 

 
Læs mere
 
 

MAG 2012

I 2012 blev der sendt en hyldest til Magasinet. Dette blev formidlet i det 36 sider store magasin "MAG 2012". Inde i magasinet kunne modtagerne læse interessant baggrundsstof om magasinets effekt, og de fik også inspiration og masser af konkrete råd om, hvordan man selv strikker et godt magasin sammen.

 
Læs mere
 
 

Reuseful Notesblok 2012

Denne direct mail blev sendt ud i 2012. Notesblokken er lavet af 100 pct. genbrugspapir.

 
Læs mere
 
 

Nøglen til effekt 2012

Denne mail fra 2012, bestod af en konvolut med teksten "Her er nøglen til effekt". I konvolutten var en udstanset plade, hvori der lå en post-it blok med en integreret USB nøgle.

 
Læs mere
 
 

Aflivning af miljømyter 2011

Træk ud, og få styr på, hvad der er myte, og hvad der er fakta på tre miljømyter.

 
Læs mere
 
 

VIP 2011

VIP eller Very Important Print er en bog, der demonstrerer det ypperste inden for papir, tryk og efterbehandling.

 
Læs mere
 
Gå til side 
12

Modtag nyhedsbrev og gratis guide

Få både en gratis guide samt kreative tryksager og cases leveret direkte til din indbakke.