Bærbar PC 2011

Denne direct mail var den første i en stor kampagne for tryksagen, der gik i luften i marts 2011. Direct mailen bestod af en grøn og iøjnefaldende kasse med en virkelighedstro karton pc i. 

Selve kassen bar overskriften "Vigtig opfølgning på den e-mail, vi sendte dig i tirsdags". Denne overskrift skulle få modtagerne til tænke - hvilken mail? For at få pc'en ud skulle kassen åbnes via en lynlås.

Sammen med karton pc'en var et følgebrev, der som det første gjorde modtagerne opmærksom på, at de selvfølgelig ikke kunne huske vores e-mail, da der ikke var sendt nogen. I brevet blev der fortalt om, at det billigste medie ikke altid er det, som giver størst effekt og opmærksomhed, hvorfor selv "gratis" kan være dyrt, når effekten ikke er der. Men samtidig blev der også gjort opmærksom på, at nettet og de digitale platforme også har sine styrker, hvorfor den bedste effekt ofte opnås, når man kombinerer de to verdener. Derfor blev der også henvist til kampagnens website i brevet, hvor modtagerne kunne blive inspireret og finde mere information. Se flere billeder her.

Denne udsendelse blev også effektmålt af Post Danmark. Du kan se resultaterne her.

Tilbage til oversigten