En guide til direct mails der virker

Tryksagskampagnens nye guide til direct mails er en guide, der fortæller i tekst og billeder, hvad en god direct mail er, og hvilke elementer der skal til for, at den virker optimalt.

Guiden er ment som en guide til, hvordan du sikrer, at dine direct mails opnår større effektivitet og lønsomhed. Se flere billeder her.

Direct mails er i al sin enkelthed et adresseret reklamebrev, som virksomheder sender til en bestemt målgruppe som led i markedsføringen.

Direct mails fanger modtagerens opmærksomhed, fordi de skiller sig ud fra mængden af de e-mails, man hver dag får. Når du sender et fysisk brev, som modtagerne kan sidde med i hænderne, er der større sandsynlighed for, at de læser og svarer.

Denne udsendelse blev effektmålt af Post Danmark. Du kan se resultaterne her.

Har du lyst til at modtage den trykte guide*, kan du rekvirere den ved at skrive til info@tryksag.dk.

*Porto/ekspeditionsgebyr på 35 kr.

Tilbage til oversigten

Download

Guide