MAG 2012

Flere og flere virksomheder dropper det trykte magasin til fordel for en digital og online udgave.

Derfor valgte Den Grafiske Branche, at gøre modtagerne opmærksomme på, at magasiner er meget velegnede til at formidle komplekse budskaber, som modtagerne kan fordybe sig i.

Dette blev formidlet i det 36 sider store magasin "MAG 2012". Inde i magasinet kunne modtagerne læse interessant baggrundsstof om magasinets effekt, og de fik også inspiration og masser af konkrete råd om, hvordan man selv strikker et godt magasin sammen. Læs magasinet her.

Læserne blev i magasinet også opfordret til at besøge tryksag.dk for at læse mere og se flere cases om tryksager. Der var samtidig mulighed for at deltage i en konkurrence enten ved at besøge hjemmesiden eller ved at scanne en QR-kode.

Efter en effektmålingen af Post Danmark, viste det sig at efter modtagelse, overvejede 22 pct. i højere grad at bruge trykte magasiner. Læs mere om resultaterne her.

Tilbage til oversigten

Download PDF

MAG 2012