Nøglen til effekt 2012

Denne mail fra 2012, bestod af en konvolut med teksten "Her er nøglen til effekt". I konvolutten var en udstanset plade, hvori der lå en post-it blok med en integreret USB nøgle. Se flere billeder her.

Via den udsendte USB nøgle kunne modtagerne se en film med konkrete succescases med integrerede kampagner. Desuden var der mulighed for at åbne pdf filer med andre eksempler på integrerede kampagner.

Det overliggende budskab i "Nøglen til effekt" er: Når du kombinerer den fysiske trygsags evne til at skabe opmærksomhed med on line mediernes muligheder for visualisering, demonstration og on-line respons, får du det bedste fra begge verdener.

Målsætningen var at 15 % af modtagerene ville åbne USB nøglen, og helt konkret blev resultatet, at hele 21 % åbnede og læste videre. Det vil sige, at responsen oversteg vores forventninger med 40 %.

 

 

Tilbage til oversigten