Mobil marketing

Søg i Mobil marketing



Mobil marketing

Mobil markedsføring er en betegnelse, der beskriver alle former for markedsføring, der gør brug af mobile enheder i sin kommunikation.

 
Læs mere
 
 

QR-koder

QR-koder er små todimensionelle tegninger, der kan scannes med et mobil- eller webkamera. Opfindelsen er japansk og blev oprindeligt udviklet til bilindustrien til at hjælpe avancerede samlerobotter med at genkende de forskellige bildele fra hinanden.

 
Læs mere
 
 

Smartphones

Smartphones er betegnelsen for mobiltelefoner, der tilbyder en udvidet og mere avanceret funktionalitet end normale mobiltelefoner.

 
Læs mere
 
 

iPhone

Mange betragter iPhone som den første rigtige smartphone, men det er en sandhed med modifikationer. Smartphones havde eksisteret i bedste velgående i specielt Japan i en del år, før den første iPhone blev sendt på markedet af Apple i 2007.

 
Læs mere
 
 

Tablets

Tablet betegner små bærbare enheder, der størrelsesmæssigt ligger imellem mobiltelefoner og bærbare computere. Deres skærme veksler typisk i skærmstørrelse fra 7 til 10 tommer, og der er stor forskel på deres funktionalitet.

 
Læs mere
 
 

iPad

iPad er Apples bud på en tablet, og den har været en stor succes, siden den kom på gaden i starten af 2010 - et år hvor den nåede at sælge 4 millioner enheder.

 
Læs mere
 
 

Android

Android er Googles styresystem (officielt er det open source, men Google er primus motor) til smartphones og tablets.

 
Læs mere
 
 

Augmented Reality

Augmented Reality er et begreb, der bruges om en teknologi, som kan integrere virkelige billeder med digitalt manipulerede universer. Det kan også ske i samspil med trykte medier.

 
Læs mere
 

Modtag nyhedsbrev og gratis guide

Få en gratis guide samt gode idéer og inspiration til brug af medier - både de trykte og elektroniske.

RSS